به گزارش تمدن کرمانشاه ،وحید موحدی راد با اشاره به شما چند نکته مهم درباره افزایش بهرهوری در روزهای پرمشغله و آخر سال عنوان کرد:اولین نکته این است که برنامه ریزی روزانه میتواند نقش بسیار مهمی در مدیریت زمان داشته باشد.
وی ادامه داد : اگر شما وظایف خود را بر اساس اولویتها دسته بندی کنید و برای هرکدام زمان مشخصی در نظر بگیرید، نه تنها از استرس روزانه کم میشود، بلکه به نتایج بهتری هم خواهید رسید.
این روانشناس خاطر نشان کرد : دومین نکته، استراحتهای کوتاه و منظم است. تحقیقات نشان داده است که استراحتهای کوتاه اما منظم در طول روز به شما کمک میکند تا تمرکز خود را حفظ کنید و از خستگی زودهنگام جلوگیری کنید.
رئیس مرکز خدمات روانشناختی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه با بیان اینکه تمرین قدردانی یکی از ابزارهای سادهای است که میتواند باعث بهبود روحیه و انگیزه شما در روزهای سخت شود گفت: با یادآوری کوچکترین موفقیتها و پیشرفتها، میتوانید با انرژی بیشتری به سراغ وظایف روزمره بروید.
وی در پایان یادآور شد :این نکات مهم و کوچک به افراد کمک کند تا روزهای شلوغ خود را بهتر مدیریت کنند.